Skip to main content

Samen met onze klanten werken we aan succes.

“Je comfortabel voelen met de afspraken die je maakt; we weten hoe belangrijk je merk en uitstraling zijn die je zorgvuldig hebt opgebouwd. Samen met onze klanten werken we aan succes. Blije relaties, daar doen we het voor”, vertelt Robert van Enschot.

Als directeur-eigenaar van Vepa zet hij een familietraditie voort van meer dan veertig jaar. “We zijn niet van gisteren. Met onze ruime ervaring herkennen we snel de allernieuwste  ontwikkelingen in de branche en vertalen die naar haalbare en betaalbare concepten voor onze klanten. Dat geldt voor zowel de Gifts als voor de Bedrijfskleding.”

Want, Vepa staat voor twee takken: de gifts (relatiegeschenken) en de bedrijfskleding. “Onze manier van werken blijft hetzelfde. Die is heel persoonlijk en altijd gericht op een oplossing. Of het nou gaat om een kerstpakket, premium gift en trendy bedrijfskleding. Je moet je comfortabel voelen met je keuze. Ons team staat voor resultaat.”

Merken
Vepa werkt met merken. “Met grote en kleine bedrijven die zeer zuinig zijn op de naam en het merk dat ze hebben opgebouwd. En terecht; daar spring je niet lichtvaardig mee om. Het vertalen van je merk naar gifts of bedrijfskleding eist dan ook een zorgvuldige aanpak. Bij Vepa weten we precies wat daarbij komt kijken. We zijn zuinig op de uitstraling van onze klanten daarom denken we altijd mee, te beginnen bij het samen ontwikkelen van een concept. Wat wil je bereiken, waar denk je aan, wat is je budget, voor wie is het product bestemd, wat gaan we doen, wat is de beste oplossing?”

Kwaliteit
Vepa gaat altijd op zoek naar de beste oplossingen voor de klant, om zo voor een 100% resultaat te gaan. “Wij weten wat er te koop is in de branche en adviseren daarin. Wij gaan voor kwaliteit. Nee, dat betekent niet dat het automatisch duur is. Het betekent dat we speciaal voor die relatie de beste oplossing bieden, op maat gemaakt, op hoog niveau en volgens de betrouwbare Vepa-aanpak. Uiteindelijk moeten we er allemaal blij van worden. Onze opdrachtgever, hun relaties of medewerkers en Vepa ook. Zo vieren we samen succes.”

Vepa-way
“Het klinkt simpel, een product voorzien van branding. Dat is het echter niet, daar heb je kennis van zaken voor nodig en ervaring. Dat voorkomt teleurstellingen bij de leveringen en garandeert het beste resultaat. Wij redeneren vanuit kwaliteit; het moet gewoon goed, compleet en in orde zijn. Misschien dat je via internet of elders goedkoper je promotionele producten kan inkopen, maar of het uiteindelijk resultaat daar beter van is, is twijfelachtig. Wij kiezen voor de Vepa-way en we weten dat die werkt. We doen het al vanaf 1978!”

Persoonlijk
Vraag het aan bestaande relaties van Vepa en ze antwoorden eigenlijk allemaal hetzelfde. “Ze werken graag met ons omdat we meedenken en altijd met een oplossing komen. In die persoonlijke aanpak zit ook het verschil. Samen een idee ontwikkelen, heldere afspraken maken. Dan gaan wij aan de slag om het te realiseren. Onder hoge druk werken en met scherpe deadlines: daar liggen wij niet wakker van, dat zijn we gewend. We weten wat haalbaar is zodat onze relaties comfortabel van hun nachtrust kunnen genieten.”