Retouren

RETOURVOORWAARDEN
Voorwaarden voor behandeling retour:

  • Elk product moet in originele staat, incl. alle onderdelen, verpakking en labels, worden geretourneerd (tenzij anders is overeengekomen).
  • Retourzendingen zonder geldig retournummer & bijhorend retourformulier worden niet behandeld.
  • Retourzendingen van het type klacht zonder bijhorende factuur worden niet behandeld.
  • Schade die veroorzaakt werd tijdens het transport als gevolg van een onjuiste verpakking kan een reden zijn voor de leverancier om de retourzending alsnog te weigeren.

Volgende goederen, met uitzondering van retourzendingen van het type “klacht”, kunnen nooit geretourneerd worden:

  • Beschadigde en/of gebruikte goederen.
  • Goederen met niet originele, beschadigde of geopende verpakking waarvan de leverancier niet bij machte is de goederen als nieuw te verpakken.
  • Goederen die bedrukt en/of geborduurd zijn, of goederen die door de klant voorzien zijn van beveiligingstags, labels, opschriften, prijskaartjes en dergelijke.
  • Goederen die later dan 10 werkdagen na ontvangst aangeboden worden.
  • Elke andere reden waardoor de goederen onverkoopbaar worden.
  • Retourzendingen die niet conform de bovenstaande beschreven procedure en voorwaarden worden aangeboden, worden niet geaccepteerd.
  • De goederen blijven nog 15 dagen in ons magazijn tot uw beschikking. U kan indien gewenst de goederen alsnog terug te ontvangen.

 

 

PROCEDURE
1. Retour aanvragen
Stuur een e-mail om uw retour aan te vragen naar: info@vepabedrijfskleding.nl

Vermeld hierbij de reden van uw retour.

Opgelet: vraag uw retour aan binnen 10 werkdagen na ontvangst van de goederen. Retouren die later worden aangevraagd worden niet geaccepteerd (zie retourvoorwaarden).

2. Retourformulier invullen
U ontvangt  an ons een retourformulier per mail
Vul dit formulier volledig in:

Welke producten stuurt u retour?
Wees zo volledig mogelijk: kleur, maat, model, stof …

Wat is de reden voor uw retour?
Stuur dit retourformulier binnen 5 werkdagen via e-mail terug.

3. Retour terugsturen
Stuur uw goederen op naar onze showroom in ‘s-Hertogenbosch

VepaBedrijfskleding
Rietveldenweg 47A
5222 AP ‘s-Hertogenbosch
Nederland

Voeg altijd de nodige documenten toe aan uw zending:

Het afgedrukte retourformulier (1 formulier per doos).
Vermeld het unieke retournummer duidelijk zichtbaar aan de buitenzijde (van elke doos).
Voor retours van het type “klacht”: voeg 1 kopie van de overeenstemmende factuur toe.
Voorwaarden: hou bij het retourneren van uw producten steeds rekening met de retourvoorwaarden (zie retourvoorwaarden).

4. Beoordeling retourzending
Uw retourzending wordt door onze medewerkers beoordeeld.
Indien uw retourzending wordt geaccepteerd ontvangt u een creditnota van de netto gefactureerde prijs.

Indien uw retourzending niet wordt geaccepteerd (zie retourvoorwaarden):

U wordt hiervan op de hoogte gebracht door onze klantenservice.
De goederen blijven nog 15 dagen in ons magazijn tot uw beschikking.
Indien gewenst kunt u de goederen alsnog terugontvangen.

5. Beoordeling retourzending type KLACHT
Uw retourzending wordt door onze medewerkers beoordeeld binnen een redelijke termijn.
Hierbij wordt specifiek gecontroleerd op de materiaal- en/of productiefout zoals bij uw retourmelding werd aangegeven.